با سلام

چگونه از طراحی سایت پول در بیاوریم ؟

این روزها در ایران دغدغه ی اکثر جوانان این است که کاری که میکنند چه مقدار پول برایشان می اورد؟ ایا تفاوتی برایشان در اینده خواهد داشت ؟ یا تمام تلاش هایشان بی فایده بوده ؟

در پاسخ به این سوالات باید گفت که در زبان برنامه نویسی و طراحی سایت باید تلاش بسیاری کرد و جالب اینجاست که یک طراح سایت متوسط و حرفه ای هیچ گاه بی کار نخواهد بود . در این روز ها که کسب و کار های اینترنتی زیاد شده اند افرادی برای پشتیبانی و پیشرفت دادن نیاز است که این نیاز روز به روز بیشتر خواهد شد. جالب است که اکثر کسانی که رشته ی مرتبط با کامپیوتر کار کرده اند این دانش را به طور کامل ندارند! پس جای پیشرفت شما عزیزان بسیار بالاست .

چه زبانی برای ما بهتر خواهد بود تا درامد بیشتری کسب کنیم ؟

جالب اینجاست که هر زبانی که سطح وب کار می شود خصوصیات و ویژگی های خاص خود را دارد ما به شما عزیزان فرا گیری زبان php را در وهله ی اول پیشنهاد میکنیم این زبان پویایی بالایی دارد و به سادگی شما را با دنیای وب اشنا خواهد کرد و سادگی و گستردگی کاری این زبان بسیار زیاد است.

پیشنهاد دیگری که ما برای شما عزیزان داریم زبان angularjs خواهد بود و به شما عزیزان کمک میکند اپلیکیشن های وب را توسعه دهید این زبان اینده ی کاری بسیار عالی را دارا خواهد بود.

ایا فراگیری زبان برنامه نویسی برای کسب و کار اینترنتی کافی است ؟

این موضوع بسیار اهمیت بالایی دارد که شما تمایل به یاد گیری زبان برنامه نویسی برای پیشرفت دادن کسب و کار نیاز دارید یا نیاز به سئو یا بهینه سازی برای جستجو ها و موتور های جستجوگر هر کدام از مباحث بصورت جداگانه کار کرده و ربط زیادی به هم نداشته و برای یک کسب و کار بسیار عالی مهم است. برای مثال دیجیکالا که یک کسب و کار اینترنتی است یک تیم برای توسعه ی وب سایت خود و یک تیم برای توسعه ی سئو و بهینه سازی سایت خود را دارد.

چگونه اموزش های کسب و کار اینترنتی را فرا بگیریم ؟

برای این سوال باید به شما عزیزان بگویم که ما با تمام توان خود در حال اماده سازی دوره های این اموزش ها هستیم.

شما با کلیک بر روی هر یک از مطالب زیر به سورس ان مطالب منتقل خواهید شد. این نکته را به یاد داشته باشید تمامی دوره های زیر در حال حاظر بصورت متنی همراه با تصویر و مثال بوده و در اینده ی نزدیک ویدیوهای این دوره ها در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

آموزش کامل php

AngularJS چیست ؟

اتصال داده ها و دستورالعمل های AngularJS

ماژول های AngularJS

دستورالعمل های AngularJS

سئو چیست؟

الگوریتم های سئو گوگل (قسمت اخر که لینک تمامی قسمت های پیشین را در بر میگیرد)

اموزش ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز (دارای لینک قسمت های پیشین)

همچین برای کسب اطلاعات بیشتر شما میتوانید از لینک زیر با ما در تماس باشید.

سفارش طراحی سایت

تماس با ما


طراحی سایت ارزان و سئو شده سایت ,زبان ,عزیزان ,angularjs ,طراحی ,اینترنتی ,طراحی سایت ,برنامه نویسی ,زبان برنامه ,نویسی برای ,برای توسعه ,زبان برنامه نویسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کمپانی چجوری ثبت میشه؟ فرش کاشان hotdecor جنس خوب اینجاست موسسه نهال تخصصی سایت ری لاو Nabz.Record بادکنک آرایی جشن تولد بادکنک آرایی تولد بادکنک آرایی عروسی